Hanımlar merhaba şuan hastanede yatıyorum karaciğer enzimlerim yüksek çıkıyor çoğunlukla midem ve safra olan tarafım ağrıyor sırtıma vuruyor ağrısı. Böyle benim gibi olan var mı şuan 35+5 haftalık gebeyim doktor alalım diyor benimle aynı şeyler yaşamış yaşıyor olan doğum yapan var mı çok merak ediyorum şmdiden teşekkür ederim 🥰