Yarımdan daha az sirke suyu , bir çay kaşığı tuz, bir çay kaşığı kabartma tozunu karistir ocakta biraz ılıt gerçekten iyi geliyor. Ben ki dış agrisinda o kadar çektim ağzımda dış kalmadı 2 dolgu yaptım 2 seneden sonra mahvetti beni ateşler içinde kivrandim çektim kurtuldum