Kızlar merhaba. Bugün temizlik yapayim dedim doğum temizliği için. Tek başıma iki odayı temizledım ama cift kisilik bazayı iktirip cektim.odanın şeklini falan degiştirdim cok kotuydu diye. Biraz fazla zorladim kendimi. Şimdi belim ve kasıgım agriyor belim tutulmus gibi. Sol kasigimda da hem agri var hem de sanki bisey batiyor gibi yururken ozellikle vajinaya da vuruyor agrisi. Bebek hareket ediyor. Sizce dinlenince gecer mi ? 34+5 im bu arada