Birinci dozu oldum 3 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Doktor 12.haftayi bekle 2.dozu olmak istersen ol dedi. 14.haftada karantinaya girdim. Hasta olduğumu tesadüfen öğrendim. Belirti yaşamadım. İnşallah bebeğim de sağlıkla dünyaya gelir. Aşı zamanım gelince de aşımı olacağım. Bence ihmal etmeyin asilarinizi.