BaLLikom44 Kızlar şeker yüklemesi kaçıncı haftada yapılır . Herhangi bir olumsuz etkisi zararı var mı ? Tavsiye eder misiniz ? Doktorum 20 yada 24. Haftada yapacağız sana demişti ama daha haftası var ?
Denizyildizii BaLLikom44 Herhangi bi zararı yok. Bizim tavsiyemizle değilde doktorunuzla görüşün o tavsiye ederse tabikide yaptırın
BaLLikom44 Denizyildizii doktorum yapmam taraftarı herhangi bir olumsuz etkisi var mı diye sormak istedim :)
BaLLikom44 Emleyla aç karna glikoz içirip sonra tekrar tokken mi bakılıyor tam olarak :) ? Süreç nasıl
Sevib BaLLikom44 ben 26. Haftada yaptırdım ama iptal oldu test çünkü o glikoz beni istifra ettirdi dayanamadım aşırı şekerli bişey dahada yaptırmayı düşünmüyorum valla
Emleyla BaLLikom44 önce aç karnına kan tahlili veriyorsun sonra bir bardak şekerli su veriyorlar onu içiyorsun 10 ek sürede sonra bı saat hiçbir şey içmeden suda dahil bekliyorsun bekledikten sonra tekrar kan tahlili veriyorsun bu kadar sadece aç karnına kan aldryn ve şekerli su iciyon bu kadar basit tadı bana kötü gelmedi