En hanimlar 30 haftaya girdim tetenoz bitsin iksiide öyle yaparız dedi sağlık ocağı 10 Eylül’de ikinci tetenozu oldum ama dün aşı için n gttim yapmıyoruz dedi kendi doktorunun iizn kağıdı alma gerekiyor dedi hemde hastnede vurun dedi sizlerde böyle oldumu