Diyetisyen Dün köye gitmiştik ve kız kardeşim salıncaktan düştü kafa üstü ve ben çok korktum ve zaten panik atağım olduğu için onu yerde görünce çok kötü oldum birşey oldu zannettim. Dün eve döndüğümüzde pek birşeyim yoktu ağrı veya herhangi birşey yalnız bu sabah uyandığımda kendimi çok kötü hissettim yani nasıl anlatsam göz kapaklarımı tutamıyorum ayağa kalkasım yok hasta gibiyim, acaba hasta mıyım yoksa dünden dolayı mı böyle oldu anlamadım. Başına hiç bu tarz birşey gelen oldu mu? Sizce bir hastaneye gitsem mi kanamam falan yok ya da ağrım ama dediğim gibi kendimi iyi hissetmiyorum bu arada 17 haftalık hamileyim.
sudamlasi Diyetisyen ben çok sık yaşarım bu durumu anlık bişey o anda korkuyosun kalbin hızlı atıyo vs. Çok evham yapmamalısın🙏🏻Allah bebekleri koruyo.. kanaman çok ağrın olmadığı sürece korkma😊hamilelikten dolayı da halsiz kalmış olabilirsin🙋🏻
Balbocegim3561 Bence bebekle alakali olmayan bi durum için rahat etmiyorsa git bi doktora yine de ama ben de 18 haftalik hamileyim sersem gibi oluyorum sabahları bende ağırlık çöküyor hep kalkasim gelmiyoo