Merhaba hamile bayanlar, ben daha önce bir düşük yaptım ve kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim şuan tekrar hamileyim ve oscapar iğne ve coraspin kullanıyorum bubların etkisi 12 saat yani iğnenin. Doktorum 8. Ayda kesecekmiş iğneyi ama ben korkuyorum birşey olacak diye kullananlar var mı ? Var ise kaçıncı ayda bıraktınız ?