Merhaba guzel anneler 40+3 de spinal sezaryen le dogum yaptim 22 Eylül de yavrumu kucağıma aldım çok şükür sağlık la yanımda uyuyor meleğim rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah bu güzel tarifsiz duyguyu🤲🏻
sizlere sormak istediğim spinal sezaryen sonrası bas ağrısı bazen dayanilmaz oluyor bol kahve su icin dediler 1 hafta icinde tamamen yok oluyormus sanırım geçirenler varmi bilmiyorum. Ama en guzeli kızım emerken agri hissetmemem🥰 o nasil bir mucize bilmiyorum ❤️❤️