Kuzeyegemoms Selam kızlar doğum yapalı 10 gün geçti bugün rapor parası yatırdılar ama bayağı eksik 4 bin küsür. Neden böyle yattı bilen var mı? Acaba 2 parca halinde mi ödeyecekler? Öyleyse 2. Ne zaman ödenir bilenler aydınlatabilirse çok sevinirim 🥰
aley_ckmk24 Kuzeyegemoms banada eksik yattı ama ben rapor bitmeden erken doğurdum eksik yattı diye düşünüyorum Birde şuan tekrar rapor yazmışlardır size o da 2 ay sonra yatıyor e devletten bakabilirsin Eylülün 3 doğum yaptım 11 ayda diğer raporum bitiyor
Tubaa-06 Kuzeyegemoms once 8 haftalik ucret yatar dogumdan sonraki raporun birincede kalan ucret yatar ornegin 32 de dogum iznine ayrildin diyelim 40 da dogum yaptin ya o aradaki zaman yatar sonrada 8 hafta rapor veriyorlar dogumdan sonra o yatar
Elfvli Kuzeyegemoms parça parça alacaksınız o yuzden. Isveren yada muhasebe raporu onayladikca yatar paranız.
Kuzeyegemoms Tubaa-06 anladım canım çok teşekkür ederim 32 de rapor aldım 38+5 de doğurdum bu yatan o ücret o zaman hastanede tekrar çıkışta rapor verdi analık izni gibi onu da doğumdan 8hafta sonra alacağım o zaman 🥰
22anne33 Naısl yani kızlar diyelim ki 38 de doğum yaptık yine eksik mi yatacak ? 40 haftaya göre mi tam yatıyor anlamadım ben 🙄
Tubaa-06 22anne33 hayir eksik yatmiyor 38 e kadar olan bi yatiyor kalan da ayri hesaplaniyor senin 16 hafta iznin var yani ole dusundogum once ornegin 4 hafta raporluylen dogum yaptiysan dogumdan sonra 12 haftalik para alirsin
Tubaa-06 Kuzeyegemoms aynen oyle yaklasik yine 4 bin kusur alirsin birde sut parasi ve ilk cocuksa cocuk parasi alacaksin
Elfvli Kuzeyegemoms sistem izin vermiyor. Onaylayamaz. Mesela Eylül bitiyor suan da ama sizin raporunun Ekim kasım ada sarkiyor. Sadece eylülü onaylar suan da Ekim girmeden hastanenin girmiş olduğu rapor sisteme düşmüyor.
Kuzeyegemoms Tubaa-06 ama onayladığı güne kadar para hesaplanır herhalde yada gereği 8. Haftadan önce onaylayabiliyor mu
Tubaa-06 Kuzeyegemoms ben dogum yaptiktan bir kac gun sonra dogum oncesi rapor parami almistim diger raporum birincede onu aldim yaklasik 2 ay sonra ama arkadasim sogum dan sonra hamileik rapoeunu alip 15 gun sonra is yeri diger raporuda onayladi kalanini aldi
Orsta Kuzeyegemoms benimki uc parcada yatmisti, eksik degildir yani, e devletten takip et, diger ayda diger kalani yatar
Kuzeyegemoms Tubaa-06 Tubaa-06 çocuk parası için başvuru yapmak gerekiyor değil mi emzirme ödemeği direk yattı