Yine ben, yine tavsiye, yine hastane..
Devam ettiğim özel hastane fiyat artışı yaptığı için devlet Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum. Doğumuma 2 ay kaldı. Şimdiden bir yer ayarlamak zorundayım sezeryan olacağı için son anda gitme şansım yok. Hangi hastaneye gitmeliyim kafam çok karışık . Birkaç kere farklı işler için devlet Hastanesi’ne gidip çok pişman oldum. O yüzden biraz korkuyorum. Ankettekilerin ikisi de şehir hastanesi. Peki siz hangisini tavsiye edersiniz? Çevrenizden olumlu yorum aldığınız hangi hastane var?