burcubc korkma canım döllenme geç olmuştur bana 5. Haftamda bebek var kalp atışı yok kürtaj olman lazım düşük yapıyorsun dedi doktor karnım tok olduğu için kürtaj olmadım başka hastaneye gittim oradaki doktor da 1 hafta sonrası için çağırdı ve kalp atımını duydum. Ne gelirse rabbimden sen stres yapma dua et ve iyice dinlen inşallah haftaya duyarsın