Feyza12 Hasene canım ben 26 haftalıgım erkek annesiyim karnım sivri bi şekilde çıktı ilk ögrendiğim günden itibaren sabah akşam en az günde 1 kere yağlıyorum karnımı sırtımı yanlarımı hiç çatlağim yok
Betllll Hasene cnm badem yağı hindistan cevizi yağı buday yağı zeytin yağı karışımını sür önüne geçmiş olursun ama çatlayınca çatlıyo ben neler neler denedim hiç biri fayda etmedi dünya haritası gbi karnımın alt kısmı
Duyguynrky Hasene ben bebe yağı ve kantoron sürüyorum 32.haftadayım gerçi benim arkadaşım doğumuna 2 gün kala çatladı bakalım nolcak halimiz
Bisaniye Hasene ozonlanmış zeytinyağı diye bişey aldım onu kullanıyorum. Çatlak sorunum yok ama kaşıntı oluyor ona çok iyi geldi
Cismmpoyraz48 Hamilelik suresince hiç çatlağım yoktu dogduktan sonra karnım inince büzüştu cikti ortaya oda bi zaman sonra topladı biraz dha iyi 6 aydan sonra 1 kaç ay badem yağ kullanmıstim
Bebegimibeklerken__ Ben 21 haftalığım önceden günde 1 defa bebe yağı sürerdim şimdi 2 ye çıkardım karnım kaşınmaya başladı geriliyo sanırım umarım çatlamam
Neslisahhh Feyzaflz ne biliyosunuz belki de çatlamayacak. Çatlayacak olsa bile insanların morallerini bozmanın manası ne. Hamilelikte hiç çatlamayanlar da var en nihayetinde. Siz bence kıskançlıktan çatlıyosunuz.
Feyza12 Feyzaflz canım benim bi komşum var ögrendiğinden berri çatlıyor 🤦🏻♀️ Ama bi tanıdığımda var ki 16 kilo almasına rağmen hiç çatlamamış mis gibi göbeği var bence oda bakıma bakıyor ne kadar dikkatlı bakarsan okadar çatlamassın 🤨
Feyzaflz Neslisahhh sana ne oluyo güzelim son aylarda catlaniyo deniliyor ona göre yorum yaptım avukat misin sen haddin olmayan işlere karışıyosun
Feyzaflz Neslisahhh yok ya sınır oldum sana bu kadar fesatlık kalbine nerden geldi acaba yaptığım yorumu bu kadar abartıp bana sallıyosun kıskanç falan sorunların var galiba
BarBeyzazer 25 haftalıkken çatlamaya başladım badem yağı ve vücut nemlendiricisi sürüyordum ama düzensiz şekilde çatlayınca sabah akşam sürer oldum ama iş işten geçti 😂
Feyzaflz Feyza12 bende 16 kilodayım daha hic çatlamadım ama son aylarda genelde çatlarsın diyo herkes yapı meselesi ama çoğu insan ne yaparsak yapalım çatliyoruz diyolar
Ozanin_annesi Birazda genetik etkikiyor. Ama genetik diyipte birakmamak gerek tabii ki biz elimizden geleni yapalimda artik catlarsakta saglik olsun elimden geleni yaptim deriz🤗