Seymaben
Bende kullanıyorum pruluton iğneyi çok fazla yakıyor ve ilk kullanmamda beni rahatsız etmişti nefes alamadım daraldım midem falan bulandı kusacaktım az kalsın 15 dk falan böyle sürdü doktora söyledik hemen saglık ocagın da agır gelmiş olabilir 10 dk arayla yarım yarım iki kere de olmamı söyledi dediği gibi yapıyorum artık bi sorun olmuyor bende