Arkadaşlar merhaba 10+2 haftalıgım bugun öğlenden bu yana acayip gaz var ama cıkıyorda yani zaten buna hazırlıklıyım fakat karnımın sol tarafına giren ara ara kısa süreki sancı var anlıyamadım gaz desem hani çıkıyor onada yormak istemedim normal mi acaba ?