Fatma1656 spinal sezaryen olmak İÇİN gün aldım perşembe günü kontrole gittik 2 kere kordon dolaması oldugu için riske atmak istemedim hemen Cuma’ya 10 30 şansıma boşluk varmış gece 12 den snra bişey yemememi söylediler anesteziyle görüştüm sabah 9 da gelip yatışım yapıldı önlüğümü giydim damar yolu açıldı nst ye baglandım sonra hemşire gelip bilgiler aldı yok ilk çocuk yok kaç yaşındasın kaç kg aldın gibi sonra ameliyat haneye gittik ben heyecandan korkudan ölüyorm şansımada ameliyat haneden tanıdık çıktı onu görünce o kadar rahatladım ki sedyeden ameliyat hanedeki yatağa geçtim ondan snra sırtımdan bir iğne biraz zorladım acıdı çektim kendimi öle oluncada dedim uyuşurum hissetmem hiçbişey degilmi kafalarını şişirdim sonra doktorumla konuştum baya rahatladım snra inga sesi herşey oldu bitti 5 dk içinde bebeğim gitii benim işlem tamamlandıktan snra yukarıya çıktım bende herşey çok iyi taki yürümeye başlayıncaya kadar ilk yürüyüş ölüm gibi gerçekten çok zor öldüm öldüm dirildim ama şuan rahatım o ilk yürüyüşü atlattıktan snra hiç korkmaya gerek yok Allah hepimizin yardımcısı olsun