Kızlar az önce lavabodaydım söylemisi ayıp kabız olmuştum çok az zorladım galiba sonra sağ gögsümden parlak sıvı geldi ama akıp gitmedi öyle gebeliğim 27. Haftasındayım acaba zorladığım için mi geldi bu sıvı yada bu haftalarda göğsünden sıvısı geliyor mu erken doğum belirtisi mi?