Merhaba kızlar bugün doktora gittim 36+1 haftalığız nst de sancım çıktı doktor doğumhaneye git muane ol dedi muane oldum açılmam yoktu ordaki hemşireydi sanırım 1 hafta sonra kontrole gel dedi randevu almana gerek yok saat 8 den önce gelmen yeterli dedi direk orayamı gidicem doktorun yanınamı bilmiyorum bilgisi olan?