ebrucevik18 Kızlar ya 23+3 deyim midem çok fazla yanıyor genzime kadar sanki istifra edecek gibi hissettiriyor ne yapabilirim bunun için
yikikamazonlu ebrucevik18 bi tatlı kaşığı karbonat iç üstüne de ılık su iç Allahın izniyle anından geçer canım. Benim tek ilacım
esmerrmm ebrucevik18 gece uyurken başin yüksekte uyu yani basinin altina 1 tane daha yastik koy cnm . Gece yatmadan once süt icebilirsin sütun kokusundan rahatsiz oluyorsan biraz soguk icebilirsin ozman kokusu ve tadi gelmiyor . Bunlari deneyebilirsin cnm bide yatmaya yakin cok su içme geç saatte yemek yememeye caliş ve cikolata tatli vs gec saatte yeme mide yanmani azalticak
DidemAtr Gaviscon içebilirsin hamilelikte…yada benim gibi soğuk soda yada soğuk süt iç çok işime yarıyor
sedefyarsii1 yikikamazonlu merhaba karbonat daha çok yakmaz mı bende 35. Haftamdayım dehşet yanma oluyo özellikle geceleri yatağa uzandığım an midem ağzımdan çıkcak alev almış gibi oluyo soda süt tüketiyorum sürekli bazen o da fayda etmiyo gaviscon da aşırı mide bulandırıcı geliyo napıcağımı şaşırdım 😒
yikikamazonlu sedefyarsii1 benim midemde hamilelik öncesinde gastrit, ülser ve 3 tane yara vardı. Tahmin edersin ki mide ağrılarım dayanılmazdı. Karbonatı son ay her gün tükettim. İnan bana mide yanmamı geçirmesi yetmez gibi bide ülseri ve yaraları iyileştirdi 😊 hamdolsun bu hamileliğime kadar hiç mide ağrısı çekmedim.
Cans5 Soda, süt tarzı içecekler rahatlatıyor. Ama soğuk içecek yanmayı daha da artırabilir. Oda sıcaklığında tercih etmelisin bence. Soğuk içme konusunda uyarı aldım.
ebrucevik18 esmerrmm yemek konusunda ve yastık konusunda dediklerinizi zaten yaptım ama yine de gece olunca yarı oturur pozisyonda bile midem ağzımdan çıkacak gibi oluyor bi de yanma genzime kadar geldiği için daha da zorluyor miniğim için sabrediyorum ama yiyemez hale gelir onun gelişimini etkilerim diye de korkuyorum
Semy ebrucevik18 inanın bende hiç sevmem ama ısıtmadan içiyorum daha katlanılır oluyor ve bir bardak süt bu mide yanması için gerçekten süper oluyor.
esmerrmm ebrucevik18 oyle dusunup strese girme cnm allahin izniyle azar azar yemeye calis o vitamini senden her turlu aliyor zaten sen sadece yatmaya yakin süt iç miden rahatlar insallah süt mide asidini yatıştiriyor miden agzina gelse bile yakmiyor
Asyaaa35 ebrucevik18 bendede çok oluyor doktoruma ilettim ve bana rennie duo şurubunu verdi hem mide ağrısı hemde yanması için çokda iyi geldi sizde doktorunuza danışın iyi gelicek bir ilaç verir elbette
ebrucevik18 Asyaaa35 kontrolüme daha var o yüzden buraya yazmak istedim sağlık ocağında ki doktorum öneri vermekten başka bisey yapmıyor ilaç yazmaya korkuyor maalesef
ebrucevik18 esmerrmm tamam önerilerinizi uygulamaya çalışıcam inşallah bebeğim sağlıkla gelsin de her şeyine razıyım ama biraz da yoruyor küçük sıpam
[silindi] ebrucevik18 muz ısır az az efsane çözüm dua edersin. Benim başucumda bile muz var😊 hepsini yeme sakın ısır bir lokma ağrı kesilecek. Tekrar gelirse yine ısır