elmaliturtamm kızlarrr doğumdan sonra o karnınızda ki plesanta bebek su vs ağırlığı gidiyor mu nasıl bir his şöyle bir rahatlama geliyor mu 😬
Deryabelinay elmaliturtamm doğum dan sonra ben ( genclestim resmen bu kadar mı fark eder ) diyorsun 🤣🤣
Symazturk elmaliturtamm ne muhteşem bi his , böyle karnın iniyor için dışın arınıyor yeniden doğmuş gibi oluyorsun sen eski sen oluyorsun 😀
Symazturk Deniz1990 gebelikte 10 kg almıştım doğumdan sonra gelince 7 kg gitmişti (normal doğum yaptım )🥰
Deniz1990 Symazturk siz az kilo almışsınız ben 53den 70 e çıktım ama 56 zaten ideal kilom 7 kilo giderse bile emzirmeylede inş gerisi gider 😁 ahh biz kadınlar isimiz ne zor 😄🥰
elmaliturtamm Symazturk ay o tüm oturamama sopa yutmusluk karın ağırlığı falan hep gidiyor değil mi:)))
tatlican28 Bebeğin çıktığı an gelen rahatlık paha biçilemez içinizden bi şey akıp gidiyo sanki derler ya gerçekten bi şey akıp gittiği için mükemmel bi rahatlama ve hafifleme geliyor ☺️
elmaliturtamm tatlican28 ay son zamanlarda baya rahatsız olmaya başladım çümkü ne oturaniliyorum ne yatabiliyorum :)
elmaliturtamm Deniz1990 bende 60 ile hamile kaldım şuan 69 um ama ne oturabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum artık sopa yutmus gibiyim :)
aslanreis elmaliturtamm geliyor tabi göbek boşalıyo sonuçta işte bu yüzden ilk kalkarken göbegim düşcekmiş gibi hissedip tutmuştum😃
Deniz1990 elmaliturtamm Aynen bende ömür boyu 50 kilolardaydım birden kilolar cıkınca nefes almakta bile bazen zorlanıyorum Allah yardımcımız olsun canim. 😍 sen çok almamışın son haftalarinmı seninde
elmaliturtamm Deniz1990 evet 2 gün sonra doğumum var ALlahın izniyle ☺️ ya sizlerde de kahvaltı sonrası aşırı çarpıntı oluyor mu deli gibi 😃