Sule23 4 saat sancı çektim ve doğurdum hatta geçen haftaki konurolümden kendşm istesim 41 e kadar beklemek istemiyorum 38.39 da verseniz olmazmı falan demiştim doktora normale göre biraz daha ağrın oluyor ama dogum süresi hızlanıyo ağrım ypk yok diyr prtalıkşarda geziniyodum 3 defa ağrı yüzüne uyandım 3. Den sonr auyuyamadım şimdi düzensiz ağrılar geliyo gidiyo bakalom bugun ne olucak inşallah olurda boşa sancı çekmiş olmam gerçek sancısır inşallah