Betyblue Normal doğum yapmak istiyorum inşallah bir aksilik olmazsa. Eskişehir de doğum yapanlar ya da bilenler varsa neresi daha iyi öneride bulunabilir mi ? Tıp fakültesine gittim ama çok içime sinmedi. Şehir hastanesi iyi deniyor ama bir fikrim yok.
deletedmom87894 Betyblue bende şurada durayım😂yeni hamileyim sürekli doğum hangi hastane olacak siye düşünüyorm buranın yabancısıyız bide
SevdaSezer Betyblue iki oğlumu da şehir hastanesinde doğurdum. Tüm ebe ve doktorlardan Allah razı olsun. Çok ilgililer gerçekten. İkincisinde bebeğin suyu bittiği ve covid sebebiyle nefes darlığı çektiğim için zorunlu sezaryen oldu. Pozitif olduğum halde hem anestezi uzmanı hem doktor hem de ebeler çocuk gibi ilgileniyorlardı benimle. Başımı okşamalar teselli etmeler falan.
cerenmina Betyblue Ben umit hastanesinde Seda hanıma gidiyorum ama ilk hamile kaldığım zaman devlet hastanesinde hiç yer bulamadım. Şimdide değiştirmek istemiyorum. Ama şehir hastanesinde Hüseyin Oğuz beyi soyadını hatırlamıyorum onu onermislerdi.
EsinEmirEdiz Betyblue Şehir hastanesi anne bebek dostu bir hastane bu konuya çok önem veriyor eğer normal olacaksa doğumunuz ebeler yaptırıyor doktor ters bı durum olmadıkça girmiyor doğuma. Ben ilk oğlumu eski devlet Hastanesi’nde sezeryanla doğurdum. Şimdi ikinci şehir Hastanesi’nde olacak oğuz yuvanc beye gidiyorum bende şehir Hastanesi’nde sezeryanda kaç gün kalınıyor onu merak ediyorum.
Betyblue deletedmom87894 aynen öyle bende buralı değilim 😅 doktor arayışındayım açıkcası şimdiye kadar tıpa gittim ama belirli bir doktor olmuyor asistanlar bakıyor sadece
deletedmom87894 Betyblue yunus emre hastanesi ilkay oralı size tavsiye ederim gerçekten çok iyi op doktor ve özelde gibi muamele yapıyor güler yüzlü işini severek yapıyor
Withbaby Bende yunusemre devlet hastanesi funda yıldıza gidiyorum öneriler arasında vardı memnunum. Ama çok kalabalık devlet hastanesi sonuçta fazla ilgilenemeyebiliyorlar