Bugün bende doktora gittim banada aynısını söyledi bende bi post açmıştım biraz önce bu durumu yaşayan anneler gerçekten fazlaymış yarın şeker yüklemesi yapılacak eğer şeker çıkarsa diyetle düzelir dediler sizde kafanıza takmayın hastaneden geldiğimden beri günüm zehir oldu resmen