Merhabalar anneler
15 haftalık hamileyim çok fazla beyaz akıntım oluyor doktorum normal dedi ama bana normal gelmiyor sürekli çamaşırımı değiştirme ihtiyacı duyuyorum bebeğim daha çok küçük olduğu için ilaç yazamam dedi sizde durumlar nasıl sizce normal mi