bestesmom hastanede nst bağlanınca bır gün boyunca hareketsizdi ama benım kendı kadın doktorum bana dedı korkma normal belkı oynuyor sen hıssetmıyorsun meğerse içinde savaş vermıs yavrum suyum geldı öyle gıttım hastaneye sevınerek oğlum gelıyor dıye sonra baktılar kalp atışı yok apar topar sezeryana aldılar kalp masajı yapmışlar şükür hayata döndü o kadar zor kı kucağıma alamamak kokusunu bılmemek opememek öyle uzaktan bakmak rabbım kımseye vermesın 🥺🙏🏻