Seross10 Hemen magnezyuma başlamalısın. Benimde ilk zamanlarda kol ağrım vardı, doktorum magnezyum kullanmamı önerdi. Allah ondan razı olsun hiç bir ağrım sızım kalmadı🙏🏻 35. Haftadayım ne bir kıramp yaşadım ne bir şey. Tavsiye ederim doktorunla bir konuş istersen 😌 Kullanacaksanda gece kullan, daha faydalıymış..