Arkadaşlar 15 günlük lohusayım bebeğimi emzirdikten sonra yada herhangi bir zamanda gergin iken meme ucunun yanında aerolanın üstünde bir beze var dokununca yada uyarınca sivrileşiyor dokunmayınca sönüyor dümdüz oluyor aynı meme dokusu gibi çok korkuyorum sizde de böyle bişey oldu mu hiç