Papatyamevsimi-89 Nasılsiniz ?Nasılsın gidiyor ne gibi rahatsızlıklarıniz var ?Yürüyüş yapabiliyor musunuz?Ne kadar süre yapıyorsunuz?Kuyruk sokumu agrisi oluyor mu?Karnınız epey çıktı mı?Arada karnimda sertleşme oluyor bazen iniyor sizde de öyle mi?
Dygrd Papatyamevsimi-89 ben 21 haftaligim ama yazmak istedim 🤗 karnım bir siskin oluyor bir ufak belimde bazen kramplar oluyor bu aralar bebeği çok aşağıda hissediyorum rahimde canımı çok yakıyor saglikla gelsinlerde olcak okadar 🤗🙏
Enisermgl Papatyamevsimi-89 28 haftalıktannn selamlarrrrr ☺️ Ben zaten zayıftım 15 haftadan sonra belli olmuştuuu şimdi biraz daha varrrr gece yatamıyorum götümmmm yer görmesin hemen hareketler artık öyle pıt pıt şeklinde değil güm güm geliyoruz 😂 Hamd olsun bugunumuzeee devamlı açımmm sanki öğlen yiyorum akşamı düşünüyorum aynı anda 😂 yürüyüş falan yaptığım yok açıyorum YouTube den hamilelik egzersizi kadın yapıyor ben oturduğum yerden izliyorum o yaptıkça yoruluyorum inanın 😂 bu şekilde niyetim 34 den sonra yürüşeee çıkarımmm😂
ogretmen_anneee Papatyamevsimi-89 bende 27 içindeyim tekmeler asagı da sırtım ağrıyor arada bebek asagı toplanıyor agırlastıgımı hissediyorum
OOzge25 Papatyamevsimi-89 merhaba 27+3 üm. Bel ve sırt ağrım çok oluyor. Son bi kaç gündür göbek deliğimin sol bazen de sağ tarafında baya bi toparlanma oluyo sert bi şekilde. Sanırım poposunu dayıyor.
Papatyamevsimi-89 Dygrd evet kuzum o haftalar öyle.oluyor da ilerleyen haftalar göbeğine çıkar tekmeleri
Dygrd Papatyamevsimi-89 sanmıyorum çıkmaz 3.gebelik hepsi böyleydi hep aşağıya vuruyorlar başka yer yok gibi sanki 🤣🤣
Dugisim ingun benim saga sola yatmaktan bütün ağırlık yanlara geldiği için çok ağrıyor. Gece kaç kere kalkmak zorunda kalıyorum. En büyük sıkıntım kalça ağrısı o da olmasa iyiydi.27+2 olduk.
Dygrd Havva_Mavis26 akşam şişip gündüz iniyorlar anlamak zor valla akşamları 9 aylık gibiyim sabahları 5 aylık 🤣🤣
bebegimizibekliyoruz1 Papatyamevsimi-89 26+1 göbek deliğimin sağ tarafında toplanıyor popişi ya da kafasını dayıyor ama ne dayama 😂 karnımın bi orası kalkıyo resmen elimi koyunca da kendini iktiriyor sonra gevşetiyor bel ağrılarım var hamile yastığı en yakın arkadaşım yatak odasından salona hep benimle 😂 bazen bi bakıyorum gece tuvalete kalkıyorum eşim yatmış içine 😂😂😂 he bir de gece 2 saatde bir tuvalete kalkıyorum
zeyesra 27+2 selamlar 🥰🎉imkan buldukça yürüyüş yapıyoruz, karnımın sağ tarafında dönmeye çalışıyor 😂üçgen gibi yapıyor kendini.. Karnım bazen az geliyor gözüme, bazen çok 🤣Sıkıntımız yok şükür
hhffee Papatyamevsimi-89 Sorduklarının hepsi var canım bende gerilme bel kuyruk sokumu ağrısı daha bugün 28 haftalık olduk oğlumu okula görür getir yapıyorum günlük toplam 1 saat ama bazen o kadar zor geliyor ki çok çabuk yoruluyorum eve gelince pek bişey yapamıyorum bakalım sağlıkla alalım kulağımıza karnım var biraz ama aman aman değil ama aşağı da gibi geliyor bana hep o bile şimdiden beni yoruyor daha da büyürse düşünemiyorum
DenizBilge Papatyamevsimi-89 26+5′den selamlar. Çok şükür bel ağrısı çok yok ama bende de kaşık ağrısı fena. Özellikle de o gün çok iş yaptıysam, çok ayakta durduysam alttan sağ kasığıma bıçak yiyorum sanki. Bir de iştahım çok fena 😢 hiç doymuyorum. Bunların dışında çok güzel geçiyor.
hhffee Bu arada hamişler size öneri normal doğum istiyorsanız şimdiden yürüyüşe başlayın ben ilk gebeliğimde son aya bıraktım ve 0 sancı olunca suyum azalınca 40. haftada sezeryan oldum
minikane21 Papatyamevsimi-89 26 hafta 4 günlük benimkide. karnım belirgin evet ama çok toplanıyor :) baş aşağı donmuş 1 haftadır tekmeleri kaburgada hissediyorum. ilk zamanlar baskı oluyodu şimdi şükür azaldı. malesef kansızlık var onunla baş etmeye calisiyorum. yorgunluk uyku hali var