Birtanemm Kızlar yeni doğan için 3-6 ay zıbınlar çok büyük değilmi??? 3-6 ayları ne zmn giydirmeye başliyorsunuz 0-3 ay kaç tane alim veya alimmi yardımcı olurmusunuz ??
Denizyildizii Birtanemm Al tabiki. 3 6 aylar büyük oluyor. 2 ay kadar falan onlari giyiyor. Tabi boyuna kilosuna bağlı değişebilir
Beyza97 Birtanemm kalıpları çok farklı oluyo binden 3 ay zıbını aldım civilden 6 ay aldım aynı boyları
Beyzan Birtanemm bebeğim 3400 Gr doğdu. Şu an 2 ayı doldurdu ve 3-6 aylık olanlar gayet iyi oluyor. 0-3 olanlar da oluyor ama yeni doğan yazanlar Olmuyor çok küçük onlar. Pek fazla almayın.
Birtanemm Milkshakee 🌸10 lu takımın içeriğindede yeni doğan var ozmn 2 tane daha alsam 40 çıkana kadar giydirilebilir yeterli olur gibi
Zeyyyn Birtanemm bebek kendini topladığı vakit giydirilir küçük gelmesin büyük gelsede olur azcık zaten hemen büyüyorlar
Birtanemm Zeyyyn evet hemen büyüyorlar oyuzden çok karışık bişey ya insan napcağını ne alcağını şaşiriyor
Beyzan Birtanemm doğum kısa ise 5-6 tane almsk yeter her gün üst değişimi olmuyor zaten çamaşır da yıkanıyor illaki
Zeyyyn Birtanemm evet insan hevesle alıyor 1 kere bile giydiremeden büyüyor 3 6 gene giydirilirde 0 3 çok kısa kalıyor valla bizim içinde tecrübe oluyor 😊
Birtanemm tcasl bakıcam canım gelişimine bağlı ztn giyim mağazamız var istediğimde hemen getirir eşim bizde kalmamıştı diye başka yerden aldım 4 tane