Kızlar aklımı kaybetmek üzereyim 14 ünvü haftama gırecegım. Ne kırlı sepetinden camasırı makıneye atabılıyorum nede yatagımda yatabılıyorum. Yatagımın içinde 30 tane suriyeli mülteci yatmıs gibi hissediyorum. Temız taört bile giydiğimde kusuyorum. Bunun bir çözümünü bulabılen varsa nolursunuz söylesin.