Pammuk çok sevindim 🙏🏻 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🥰 Zorda olsa şükür hamile kalabilmişsiniz. Sizde de mi pcos var ? Ben daha önce şubatta 3 ay ard arda femara kullandım 1 kez yumurta gelişimi oldu. Ağustosta klomen + ovitrelle kullandım ama gebelik oluşmadı. Doktor ara vericez 1 ay diyince çol tuhaf geldi daha önceki doktor söylememişti böyle bişey. Sizde mi aynı durumu yaşadınız ? Klomen tedavisine 1 er ay ara vererek mi devam ettiniz ?