12 haftaya girdik. Kontrole gitmiştim ama bebeğin karnı şiş bağırsaklar dışarıda kalmış dedi doktor. Acil yeşil alan açtı ve araştırma hastanesi perinatoloji bölümüne sevk etti. Amniyon sıvısı alınacak beş gün sonra ..Aynı durumu yaşayan var mıdır? Lütfen dua edin. 😔🙏🤲