22anne33 Kızlar merhaba , bebeğimin kıyafetlerini yarın yıkayacam ama bu geceden sıcak su ve deterjanla yarına kadar bekletsem olur mu acaba ? Böyle yapan var mı ? Bebek hijyen konusunda kafayı yemek üzereyim 😥
Denizyildizii 22anne33 yok cnm ne gerek var. 30 a makineye at yıkansın yeterli. Biraz uzun programa atabilirsin
Portakalannesi 22anne33 Daha bugün yıkadım 10lu hasta çıkışını 30 dk 30 derece de yıkadım baskı olduğundan silinebilirmiş diğer ebebekten falan aldıklarını 30 derece elde yıkamaya attım oda 50 dakika falan yıkıyor ütü de yapılcağı için için rahat olsun deterjan fazla koyma çok daha temiz olur diye ölçülü ol tertemiz oluyor inan bana bende temizlik konusunda çok hassasım inan bana 🥰
GamzeKrmn 22anne33 yok bebek için özel kokusuz deterjan al ben dalin granül sabun aldım 30 da yıkadım.