Aleyna1655 dogum yapmis ve 4 aylik bir anne olark sunlari soyleyebilirim. Bebeginiz dogdugu anda tum her sey onun aglama sesiyle son buluyor ve iciniz huzur doluyor. Gozunuzu ondan alamiyorsunz. Lohusalikta kendinize dikat edin usutmeyin yardimci olmak isteynleri geri cevirmeyin vakit buldukca uyuyn ki sutunuz artsin bolca dinlenin. Bebeginizle gecirdgnz her an o kadr degerli ki paha bicilemez. Bazen bebegimi geri icime sokasım geliyor cok baska bir duygu.. hayirlisiyla sag salim kucaginiza alirsinz insallah.