Burcuuuu_67 Kızlar aşı oldunuz mu olduysanız hangisini oldunuz ve kaçıncı haftada yaptırdınız. Yan etkileri oldu mu
Hatice_buse123 Haftada ilk doz biontek aşımı oldum şimdi 37. Hafta dayım yarın da 2. Dozumu olacağım bende ilkinde sadece kol ağrısı oldu bakalım 2. De ne olacak