Kızlar merhaba 2 aydır birtürlü geçmeyen öksürüğüm var. 2 gün önce boğaz ağrısı, grip karışımlı hasta oldum daha da arttı ve gerçekten öksürmekten bıkmış durumdayım.16 haftalık hamileyim sizce doktora gitmeli miyim. Doğal yöntemlerin hepsini denedim işe yaramadı. Doktor hamile olduğum için ilaç falan yazmaz diye düşünüp gitmedim ama ciğerlere inmesinden korkuyorum. Başına gelen var mı? Doktora gitmek gerekli mi gereksiz mi lütfen yardım edin🥺