Polyannaa123 38+5 te kontrole gitmiştim 3700 çıkmıştı ultrasonda. 38+6 da 4010 gram doğdu oğlum.Doğal doğum oldu tamamen,üçüncüydü.Son ay inanılmaz ağrılarım vardı ve 10 gün falan 4 cm açılmayla gezdim.Çok sıkıntılıyfi ama doğumda problem olmadı çok şükğr kolay doğdu