teacherandmom_ Canım genelde ilaçların çoğunda gebeler kullanamaz veya kullanmadan önce muhakkak doktora danışın falan yazıyor sonuçta doktorun yazmış ve senin gebe olduğunu biliyor kaç aya gelmişsin neden kullanılmaması gereken bir ilaç versin ki , üstelik burayı değil doktorunu dinle ama için rahat etmiyorsa tekrardan doktoruna veya hemşire , eczaneye danışabilirsin😊😊