Merhaba hanımlar 26+3 haftalık Hamileyim bugun sabahtan bu yana akıntı artışım oldu dolu geldi biraz bu normalmi acaba? Bide karnıma agrı geliyor geçiyor kasıgıma geliyor biraz şiddetli geçiyor sırtım ve belime de geliyor agrılarım ama Bi süre sonra geçiyor bu haftalarda benim gibi agrısı gelip geçen varmı? 6 ekimde doktor kontrolüm var bu şikayetlerimi dile getiricem doktoruma ama diğer anne adaylarından da fikir almak istedim😊