Aacayiptir ki kulağımdan estetik ameliyatı oldum ameliyatta hamileymişim meğersem 2 hafta gecikmişti ama testte negatif çıkınca bende gebe değilim şüphem yok diye bilgi vermiştim ve korunuyorduk üstelik . Ama mücize bebek rabbim ol dedi ve oldu . Şuan 8 haftalığız . O kadar genel anestezi aldım , 1500mg antibiyotik içtim .. ama 5 gün oldu gebeliğimi öğreneli ve minnoşumun kalp atışları normal herşey yolunda görünüyor doktorum da anestezi ve antibiyotiklerin gebeliğin ilk trimester ında düşük tehlikesi yoksa bi önemi olmadığını söyledi . Şimdilik herşey yolunda . İlk hamileliğimde de kızıma hamileyken ( adetlerim düzensizdi ) tatilde şelaleden atlamıştım ATV yarışına katılmıştım dalış yapmıştım alkol almıştım tabi ki haberim olmadığı için ne hikmetse onda da bi gün bayılıp düşene dek haberim olmayacaktı vallahi hep bi aksiyon olduğunda gebe olduğumu öğreniyorum anlamadım :) Rabbim hayırlısını versin