Ilkayy o zaman iş yerinizin sgk ile olan anlaşması kapsamında maaşınızı almışsınızdır. Bende de kesinti olmuyor normal maaşımı alıyorum raporlu olunca ama her iş yeri aynı davranmıyor. Bazıları maaşı kesiyor ve sgk yatırıyor parayı. Burada bir arkadaş yazmıştı, çalışır raporumu 1 hafta geç aldım ödeme eksik olacakmış diye. Tam konuyu anlamamıştım çok da üstüne düşmedim zaten zamanında alırım diye. O yüzden size araştırın bi sıkıntı olmasın dedim. Yine de siz “çalışır almayın, direkt çalışamaz alırsınız” diye yönlendirmeyin bence