Benim ablam orada doğum yaptı, dalga bey çok ilgili bir doktor, izine çıkarken bile arayıp haber verirdi.Hastane kötü açıkçası sezeryanla doğum yaptı, ameliyathaneye inince ağlamış niye agliyosun diye azarlanmis. Yanında refakatçi olduğum için çok ilgili olduklarını da söyleyemicem maalesef.