Abc34 ben adetim bittiği gibi yapmaya başladım tek çizgi çıkıyor zaten ilk zamanlar. Ovulasyon başlamaya yakın silik çizgi oluyor zaten o günleri yine de değerlendirdik 😀🙈 çift çizgi olunca 24 saat içinde yumurtama olacağından o gün önemli. Ben çift çizgiyi gördüm zaten öncesinde de değerlendirmiştik. Sonraki gün silik çizgi oluştu ve bir daha yapmadım yumurtlama geçtiği için. Hemen sonraki regl haftamda gebelik testiyle öğrendim. Gecikme olmadan merak edip baktım pozitifti ☺️