Hamişler merabalar. Daha 21+4 haftalığım. Ama alışveriş yaptıkça ıslak mendil ve deterjanı alaym önceden yikatayim ütüleyim hazır olsun dedm. Deterjan dalının normal sıvı olanını ıslak mendilde sleepy sensitive aldım 6tane yanlış mı yapmışım acaba diğer postları okudum.hic yoktu yardımcı olur musunuz 😌😔