AycaaT birşey olmaz inşallah aklınıza kötü şeyler getirmeyin biraz dikkat edin yemenize falan düzene girer bence büyük ölçüde işe yarıyor diyet bu durumda karbonhidrat, şeker vs böyle şeyleri azaltıp minumuma indirin. Hareketlerini falan da az hissederseniz korkmayın ama yine de doktora gidin tabi, sıvı fazlalığından yeri daralıyor diye biliyorum. Hareketlerini devamlı takip edin.