Medi96 Kizlar benimle aynı durumu yaşayan var mı 4. Ayimda olmuştu doktoruma gittim bir sorun gormedi ama bugün tam 5 aylık olduk birdaha aynı şeyi yasadim panik oldum benim gibi olan var mı acaba
fenci_anne Medi96 bende o aylarda aynı sorunu yaşadım canım , poliplerim var o yüzden oluyormuş ,bi kaç kez tekrarladı bu olay şuan 33+4 üz geçen hafta yine oldu bol bol dinlen diyor doktor yorulma diyor hep , ve ilk zamandan beri cinsel ilişki yasak
Medi96 fenci_anne anladim canim cevap için teşekkür ederim lekelenme olup sonra devam etmeyince insan arada kalıyor
fenci_anne Medi96 bende öyle oluyorum canım çok az lekem oluyor doktora gidiyorm bebek iyi diyor , böyle ara ara oluyor kaç aydır sebebi belli değil diyor doktor