Arkadaşlar yardım lütfen, geçen hafta çarşamba kan verdim 249 cikti iki gün sonra 575 çıktı. İki katına katlamıştı değer. Bugün keseyi görmeye gittik kese göründü ama cok küçük dedi doktor tekrar beta istedi ve 1.740 cikti değer 6.000 binlerde olması gerekiyorken. Bir haftada hiç artmamış doğru düzgün. Sağlıksız gebelik olabilir dediler. Bu durumu yaşayan oldumu aranızda.