Kızlar kalp 7. Hafta da duyduğunuz da nasıl atıyordu gümbür gümbür mü? Benim 7. Haftam da doktor kalp atışı evet oluşmuş ama 3 ay riskli olduğu için devam edeceği anlamıma gelmez dedi ve videoyu izlediğimde ve internetten baktığım kadarıyla gümbür gümbür gelmiyor bana içime kurt düştü o günden beri. Şuam 9. Haftadayım hala tedirginim. Bir de anksiyete hastasıyım acaba kendi kendime mi kuruyorum bilmiyorum 🤷🏼♀️ doktor kalp atış hızını söylememişti bu arada. Daha sonra ben lekelenme in acile gitmiştim orada da anlattım diğer doktorun böyle dediğini. doktor da kalp atışını dinletmesen kalbi ritmik dedi. Sizce dinlemeden ultrasonda görebiliyorlar mı kalp atış hızını? Offfff…