Sdtcnts Kızlar 27+5 teyim bebeğim gün içinde çok az hareket ediyor yani sabah ediyor birazcık ve yemek yediğimde çok minik bu kadar. Normal mi bilmiyorum. Magnezyum kullanmıyorum ondan mıdır
unemere Sdtcnts doktorunuza sorarsanız daha sağlıklı Bilgi verir. Ama benim bildiğim kadarıyla günlük en az 10 hareket hissediyorsanız gayet sağlıklıdır Allah’ın izniyle korkmayın 🌸🤗 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
umutttttt Sdtcnts canım benim 28 haftaya kadar çok sakindi bi gün oynuyodu iki gün durgun oluyordu hareketleri çok azdı yani 29 dan sonra düzene girdi
bahtnurr1 Sdtcnts önemli olan hareket etmesi çok kuvvetli olmasına gerek yok 😊 magnezyumla alakası yok zaten