Kubraerturkke Merhaba 11+4′teyiz,ultrasonda 12+1göründü ancak doktorum tahmin yapmadı. Aslında 15 aylık oğlumun ultrasonuna çok benzettim ancak tahminlerinizi merak ediyorum 😊 https://imgyukle.com/i/6d99Y
Kubraerturkke Gzde_14 sağlıkla olsun tabi, oğlumda hamileliğimi öğrenir öğrenmez hissetmiştim ve en başında oğlum olacak diye dolaşmıştım. Bu defa 0 tahmin olunca biraz meraklandım 😶😊
Gzde_14 Kubraerturkke benimde ilk gebeliğim içime erkek doğuyor hayırlısı olsun benim ikisinede ihtiyacım var sağ salim alırız inşallah kucağımıza